ЕКРАНІЗАЦІЇ КНИГ 2015

Ті, хто були зі мною роки 2 тому, знають, як я відношусь до адаптації книги - інколи занадто емоційно, стривожено й з величезним нетерпінням. Мені подобалось спостерігати за процесом підбирання акторів, обговорювати це з однодумцями, спорити на тему чи підходить той чи інший актор на роль, чи ні, відчувати себе частиною зйомок, пильно стежачи за всім в режимі онлайн, чекати виходу тизерів, стіллів, постерів, кадрів, трейлерів і, звичайно, самого фільму наприкінці. Скільки ж задоволення я отримувала від перегляду, коли очікування були повністю виправданими, від чого всередині панував спокій. Спішила скоріш поділитись своїми враженнями, описуючи кожну дрібницю, кожний момент, згадуючи, як це було. Колись я не жаліла часу, аби знаходитись постійно в курсі новин у світі екранізацій. Досі згадую той період з усмішкою, коли походила на божевільну фанатку, сенс життя якої зводиться до втілення книжкової історії на величезному екрані. Завдяки тому захопленню я познайомилась з чарівними людьми, котрі оточують і підтримують мене досі, навіть якщо знаходяться на відстані тисяч кілометрів. Тому я рада, що навіть такі незначні речі, як екранізації, могли наситили мою рутину. Однак час змінює цінності, міняє погляди на головні речі та ставить зовсім інші речі в пріоритет. І хоч той внутрішній шанувальник книжкових адаптацій в мені притих, та він ще живий. Можливо вже не з тим захопленням, але за фільмами я продовжую стежити. особливо, якщо зняті вони на основі книги. Я склала список кінострічок, котрі охоче подивлюсь у 2015. Про деякі з них мені мало що відомо, про інші ж навпаки - багато, бо я стежу за ними від самісінького початку. Надіюсь, Вам буде цікавою моя збірка і Ви знайдете щось нове для себе. Буду рада, якщо Ви поділитесь своїми кіно-очікуваннями в коментарях.


[фільми розставлені не за власним рейтингом очікування, а за датою виходу в прокат]



світова прем'єра: 11 лютого
прем'єра в Україні: 12 лютого

Анастейша Стіл - скромна студентка, яка живе разом з близькою подругою-однокурсницею Кейт. За тиждень до випускного в університеті, Анастейша, на прохання хворої Кейт, заміняє її, бере інтерв'ю у молодого красеня-мільярдера Крістіана Грея. Інтерв'ю складається не дуже вдало, і Анастейша не думає, що вони коли-небудь зустрінуться знову. Несподівано Грей з'являється в господарському магазині, де дівчина працює продавцем. Їхнє знайомство продовжується, і Анастейша поступово дізнається про таємні сексуальні захоплення багатія...

Від себе: Мабуть, найбільш нашумілий фільм 2015 року. Та й не лише екранізація, але й книга, що побила рекорд "Гаррі Поттера" й викликала бурю захвату та негативу зі сторони читачів. Не знаю, чи знайдеться людина, котра б не чула про цей твір і не склала свою думку про нього. Почала помічати, що люди, які залишають брудні коментарі про написану історію, все ж підуть на прем'єру, бо цікавість зрештою перемагає. Сем Тейлор-Джонсон однозначно зірве виграшний куш. Як зазначив в своєму інтерв'ю Джеймі Дорнан, який зіграв головну роль, - книги прочитало більше 90 мільйонів людей і якщо хоча б сота частина цих людей поглянуть фільм, то це вже буде успіхом. З чим, власне, я не можу не погодитись. Що стосується мого ставлення до цієї картини, то воно нейтральне. Я скоріш припадаю до частини тих, хто критикує книгу, не розуміючи, як вона могла побити рекорди і завоювати стільки симпатії. В фільмі, наскільки мені відомо, буде все не настільки вульгарно, тому, думаю, сама картинка має вийти якісною. На фільм однозначно піду через любов до Дорнана, неймовірні саундтреки (послухати можна трохи нижче) й впевненість, що фільм буде на значно вищому рівні, аніж книга.
світова прем'єра: 20 лютого



Качок, ботан, рокер, стерво - в кожній компанії є персонажі з такими прізвиськами. Б'янка Пайпер не підозрює, як її звуть за її спиною. Подружки списують у неї фізику і беруть її з собою на тусовки, щоб крутіше виглядати на її фоні. Шкільний плейбой Уеслі Раш відкриває їй очі на правду ... Як Б'янці позбавиться від ганебного статусу, стати чарівною і завоювати серце першого красеня?

Від себе: Одна з найвдаліших книжкових новинок в жанрі young adult. Хоча сюжет не відрізняється оригінальністю, проте сама історія надзвичайно легка, кумедна та відволікаюча від буденних проблем в реальності. Читання принесло масу задоволення, хоч і не захват, але загальне враження залишилось позитивним, тому я зраділа, коли зайшла мова про адаптацію історії на екрані. Та ось виходить перший трейлер і стає зрозумілим, що сценаристи перекроїли книгу для популярності в подальшому. Особисто я сумніваюсь, що внесені ними зміни будуть мати успішні відгуки, бо оригінальний сюжет інтригує, а те, що бачимо зараз викликає фразу: "Десь я вже це бачила". Шаблонно. Занадто шаблонно. Тому великих очікувань я не будую на фільм, бажаючи отримати хороші емоції, заряд позитиву й звичайну насолоду від перегляду. На щось більш серйозне та драматичне не слід і надіятись.
світова прем'єра: 6 березня
прем'єра в Україні: 6 березня


Батько молодої дівчини на ім'я Елла, залишилася вдівцем, одружується вдруге, і незабаром Елла опиняється один на один з жадібними і заздрісними новими родичками - мачухою Леді Тремейн та її доньками - Анастасією і Дрізеллою. З господині будинку вона перетворюється на служницю, вічно забрудненою попелом, за що і отримує від своїх сварливих зведених сестриць прізвисько - Попелюшка. Незважаючи на халепи, що випали на її долю, Попелюшка не зневіряється, адже навіть у найважчі моменти знаходиться щось, що допомагає їй думати про хороше: наприклад, випадкова зустріч на лісовій стежці з прекрасним юнаком. Елла навіть не припускає, що зустрілася з самим принцом, і що незабаром Фея-хрещена назавжди змінить її життя на краще.

Від себе: Увійшло в тенденцію перезнімати всім добре відомі картини, надіючись отримати пристойну матеріальну вигоду. Чи то лінуються придумувати щось нове, настільки ж чарівне та казкове, або ж все ж таки керуються благими намірами, бажаючи показати своє бачення. Я більше схиляюсь до першого, проте це не впливає на мою допитливість. Скільки ж інтерпретацій вже було побачено улюбленої казки дитинства! Чималі сумніви таяться в мені на рахунок оригінальності, та судити будемо вже після виходу стрічки в прокат. Пам'ятаю, як в дитинстві, лежачи біля мами, котра зачитувалась товстими книгами, я тримала в своїх крихітних долонях геть тоненький примірник "Попелюшки", купленої в лікарні. Могла годинами розглядати ілюстрації, уявляючи, що в величезний пишний зал увійшла я, в пишних спідницях, красиво вкладеним волоссям, та рухалась до принца. Ніжно згадую ті вечори за казками. Тому мені хочеться, щоб чергова адаптація не стала розчаруванням, а принесла очікуваний трепет від спогадів. Переглядаючи трейлер я, на жаль, не бачу тої Попелюшки, яка уявлялась мені в дитинстві. Акторський склад не вражає, та не стану говорити наперед, так і не побачивши їхньої гри на екрані. Чекаємо!
світова прем'єра: 18 березня


Беатріс Пріор повинна протистояти своїм внутрішнім демонам і продовжити боротьбу з потужним альянсом, який загрожує зруйнувати становлені порядки в Чикаго.

Від себе: І серія книг в загальному залишила хороші враження (не враховуючи 3 частину, котра зруйнувала абсолютно все), і фільм був гідним, і каст чудовий, то чому ж моє ставлення до екранізації схиляється до негативного? Можливо через те, що ще не випустивши 1 фільм, було заявлено про вихід 4 фільмів, користуючись вже стандартною схемою поділу останньої книги на 2 частини, що починає дратувати. Можливо через те, що намір заробити якнайбільше кидається в очі. Можливо через загальний ажіотаж навкруги, який переріс в такий собі мейнстрим. Останнє зруйнувало мою любов до "Винні зірки", за що мені досі прикро. А можливо через те, що є історії YA, які були більш вартими екранізації, та не мені судити. "Дивергент" був зовсім непоганим, якщо не згадувати про затягнуту кінцівку, та я чомусь не можу сприйняти цю стрічку, як щось, що дійсно варте уваги. Продовження чекаю, бо цікаво як розгорнеться світ на екрані, який раніше існував лише на папері та в моїй уяві. Цікаво поглянути як справляться зі всім актори, які неочікувані повороти підготувати сценаристи та наскільки фільм буде відрізнятись від свого джерела. Що мені справді подобається, так це графіка та якість зображення.

світова прем'єра: 20 березня

Жахливий злочин потряс весь Канзас: в маленькому містечку п'ятнадцятирічний підліток звірячому вбив власну сім'ю. Тоді дивом уціліла лише семирічна Ліббі. Двадцять чотири роки потому до дівчини звертаються кілька детективів-аматорів, впевнених в невинності її брата. Разом з ними вона починає своє розслідування.

Від себе: Скільки ще часу має пройти, щоб про фільм стало відомо трохи більше, аніж інформація про акторський склад і дата прем'єри? Скажу одразу - книгу я ще не читала. Це єдиний не прочитаний мною твір Джиліан Флінн, яка заставляє читати мене детективи, котрі я не палко люблю. Та вона геніальна, не побоюсь цього голосного слова. Справжній майстер в своїй справі і я відкладаю "Темні таємниці" на березень. Її "Загублена" спричинила справжній фурор, хоча я трохи горюю, що фільм не номінували на "Оскар", бо він цього достойний. Так чи інакше, наступну екранізацію, написану Флінн, я чекаю з превеликим нетерпінням, враховуючи, що там появляться такі лиця, як Шерліз Терон, Ніколас Холт та Хлоя Грейс Морец, яку останнім часом можна бачити в багатьох кінострічках.

світова прем'єра: 2 квітня
прем'єра в Україні: 9 квітня



Люк - екс-чемпіон з родео, який роздумує над поверненням у спорт. Софія - випускниця коледжу, що отримала привабливу пропозицію про роботу в сфері мистецтва в Нью-Йорку. У той час як молоді люди намагаються зробити нелегкий вибір між почуттями і мріями, життя зіштовхує їх зі старим Айрою. Спогади нового друга про його півсторічних стосунках з дружиною надихають Софію і Люка на головні рішення в їх житті. Два покоління, дві історії, вічна любов.

Від себе: Досі незрозуміле в мене відношення до Спаркса. Прочитавши його "Поспішай кохати" я дала собі обіцянку, що більше його книги в руки не візьму, та от екранізації тих самих книг виходять дивовижними і крадуть моє серце, як от "Щоденник пам'яті". Серед вдалих екранізацій, переглянутих мною, є і "Дорогий Джон", "Остання пісня", "Послання в пляшці" та безліч інших, які я ще не встигла подивитись, але впевнена, що вони такі ж романтичні й чарівні. "Далека дорога" не надто мене вразила своїм трейлером, книгу читати я точно не стану, а от фільм, скоріш за все, таки гляну. Інколи серце вимагає чогось солодкого, посипаного цукровою пудрою й вкритою рожевою глазур'ю. На цей випадок кожному слід приписувати дивитись кінострічки, зняті за мотивами книг Ніколаса Спаркса.
світова прем'єра: 4 червня
прем'єра в Україні: 30 липня

Випускник школи Кью Джейкобс з дитячих років таємно закоханий у свою прекрасну і зухвалу сусідку Марго Рот Шпігельман. Тому, коли одного разу вночі вона запрошує його взяти участь в «каральній операції» проти її кривдників, він погоджується. Але, прийшовши в школу після їх нічної пригоди, Кью дізнається, що Марго зникла ... залишивши для нього лише таємничі послання, які він повинен розгадати, щоб знайти дівчину.

Від себе: Ось ми і добрались до одного з моїх фаворитів. Я обожнюю Гріна, і як письменника, і як людину. Шалено тішусь його успіху, який з кожним днем лише зростає. Поки що все складається якнайкраще і я надіюсь, що наступного року вийде фільм "В пошуку Аляски". Хоча я досі коливаюсь між остаточним ставленням до "Винних зірок", які мене зачарували при першому знайомстві, котре я так довго чекала і побігла читати в незручному форматі, коли вийшов фанатський переклад. Хоча фільм не розчарував, але грандіозного відчуття при перегляді теж не викликав. Вже тоді було відомо про екранізацію іншої книги Джона - "Паперові міста", і всю свою любов я направила саме на них. Улюблена історія в Гріна. Мені було радісно спостерігати за зйомками, які, судячи по викладеним матеріалам, проходили весело. Я навіть змирилась з тим, що Кара Делевінь буде грати Марго, а одного з найкращий персонажів в книзі - Бена, - маловідомий Остін Абрамс, який в моєму розумінні зовсім не вписується в книжковий образ.

світова прем'єра: 15 липня
прем'єра в Україні: 16 липня


Історія про сироту, який потрапив у чарівну Нетландію, де його чекали небезпечні пригоди. Там він зрозумів, що його доля - стати героєм, який назавжди залишиться відомий під ім'ям Пітер Пен.

Від себе: Не стану говорити багато, бо мало що чула про саму екранізацію, з чого слідує, що я не надто її чекаю. Однак Пітер Пен - улюбленець багатьох. Та ще й акторський склад включає в себе присутність Х'ю Джекмана, Гарреда Хедлунда й Аманди Сайфред, що вже чудово.

світова прем'єра: 16 вересня

Лабіринт пройдений, але Томасу, Терезі, Мінхо та іншим глейдерам не доводиться розслаблятися. Таємниче керівництво пороків - секретної організації, що влаштувала гонки на виживання - призначає хлопцям нові, смертельно небезпечні випробування. Цього разу їх чекає перехід по розпеченій пустелі і зустріч з жертвами невиліковної хвороби, які відрізняються буйною вдачею і непередбачуваною поведінкою.

Від себе: Вірю, що невдовзі про цю стрічку буде відомо більше, адже до прем'єри залишилось не так багато часу. Це мій черговий фаворит, та не останній. Я дуже рада, що режисер дійшов до екранізації серії книг Дашнера, бо ця історія має право бути перенесеною на екран. Схвальні відгуки про першу частину "Той, що біжить лабіринтом", дає зрозуміти про правильність вибору історії. Я в захваті від першого фільму, хоча очікування були занадто великими, однак вони повністю виправдані. Продовження готує масу цікавого: сюжет ще більше закрутиться, незрозумілість подій стане гострішою, появляться нові нетипові персонажі, котрі відіграють важливу роль в тому, що відбувається. Не скажу, що 2 частина моя улюблена, але вона однозначно захоплююча. Єдине на що я надіюсь - розвиток Мінхо. В першому фільмі не проявили його характер, за який я, власне, і полюбила цього персонажа найбільше в книгах, тому вірю в сценаристів.

світова прем'єра: 18 листопада
прем'єра в Україні: 19 листопада

Кітнісс Евердін і норовливий Піт Мелларку намагаються виграти громадянську війну між самодержавним Капітолієм і понівечених війною районами Панем...

Від себе: "Голодні ігри" завершують мій список фаворитів і займають, мабуть, почесну лідерську позицію в ньому. Остання частина, яка розставить все по поличкам, підведе щось грандіозне до завершення та поставить крапку в цій історії. С’юзен Коллінз багато внесла в книжковий світ антиутопій, чим скористався Гаррі Рос, знявши це все, перетворюючи в повноцінний фільм. Хоча перша частина мене значно розчарувала, але зі зміною режисера все налагодилось, і ось вже від двох останніх фільмів я отримую неприхований захват. Ні для кого не секрет, що "Голодні ігри" стали чимось більшим, аніж просто хороша кінокартина. Це ціла епоха. "Гаррі Поттер", "Сутінки", "Голодні ігри"... що далі? Саме історія Кітнісс Евердін дала початок моєму захопленню екранізаціями, саме вона відкрила мені новий світ з неймовірними людьми, саме вона подарувала мені Джоша Хатчерсона - улюбленого актора, і неймовірну сімейну атмосферу між акторами, яка зігрівала навіть через екран, і саме з нею мені дико не хочеться прощатись.

— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin