КРАДИ ЯК ХУДОЖНИК. УРОКИ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ

❝ Ми вчимося писати, копіюючи алфавіт. Музиканти вчаться, граючи гами. Художники вчаться, копіюючи живопис.

А я заведу окрему папку, де буду зберігати не позитивні відгуки про мою творчість, як це радить Остін, а схожі на цю книгу речі, які зачаровують, надихають й мотивують. Я скептично відношусь до подібних робіт, схиляючись до того, що кожен з нас унікальний і ніякий перелік визначених правил не зможе охопити натуру кожного, тим більше, коли це стосується творчих особистостей. Проте автор здолав мій такий собі стереотип і вже з першого рядка я зрозуміла - так, це таки моє чтиво.
Цитата Джессіки Хіш, яка наведена в книзі і трохи нижче в цьому пості, пробудила мене до дій, а саме до створення блогу на платформі blogspot (в мене є моє інше трьохрічне дітище). Рідко натрапляю на слова, котрі чіпляють та знаходить своє місце в моїй пам’яті. В "Кради як художник" їх безліч. Мабуть кожне речення, написане Клеоном, можна видавати за готову цитату, наповнену правильним, в усіх значеннях, вмістом.


❝ Те, що ви робите від безділля, можливо, повинно бути головною справою вашого життя.

У книги доволі цікава історія - спочатку по Інтернету розгулювали правила, написані автором. Вони набули широкої популярності, тому Клеон вирішив написати повну книгу і не прогадав! Тираж розійшовся, у перевазі лише схвальні відгуки (ще не бачила жодного негативного), причому від відомих людей, які чималого досягнули у своєму житті. Тому пригляньтесь, можливо ця книга буде і Вашим стартапом. 
Я постійно надихалась іншими творчими особистостями,  проте не наважувалась на перший крок. Не хотілось брати чужу ідею та реалізувати її. Однак, її можна інтерпретувати. По своєму. І хтозна до чого це призведе. Потрібно вчитись - невпинно, жадно, поглинаючи все навколо. Гідний витвір не народиться з першої спроби, адже всі знають, який виходить перший млинець. Головне не втрачати запалу й ідеї, постійно її нотуючи та невгамовно пробувати втілювати в реальність, навіть якщо результат не буде таким грандіозним, як Ви цього очікували. Не бійтесь робити невірні кроки. Всі ми помиляємось, однак з цими помилками приходить головне - мудрість.

❝ Гугліть все, що можна. Так, я маю на увазі саме "все". Гугліть свої мрії, гугліть свої проблеми. Не питайте інших, поки не прогуглите. В результаті ви або самі знайдете відповідь, або краще сформулюєте запитання.



Мусор на вході - мусор на виході.

Так ось - красти не страшно, проте це робити треба з головою. Фільтрувати інформацію і відбирати лише краще. Всі ми - крадії. Ідей, фраз, стилю... важко залишатись собою під товстим шаром "інших". Тому слід пробувати - пробувати себе у всьому. Правду кажуть: "Талановита людина - талановита у всьому". Знайдіть своє улюблене заняття та віддавайте всього себе. Не витрачайте даремно свій талант лінуючись. Для початку зробіть крихітний крок - відкрийте цю книгу. Вона є найкращим мотиватором. В цьому я переконалась сама. Жаль, ціни кусаються, незважаючи на невеликий об’єм (та зате яке оформлення!). Дякувати Інтернету, є електрона версія, тому читайте, поглинаючи кожне слово! Взагалі, на хорошу річ, а ця книга такою і є, грошей не жаль. Вона обов’язково повинна бути у Вас під рукою, коли найде відчай, депресія та бажання здатись. Відкриваєте, читаєте, дієте!


— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin