НЕ ЗАГУБЛЕНА КНИГА

На жаль, зараз ціни на книги або піднімаються до небувалих висот, або ж жаданий екземпляр змітають з полиць надзвичайно швидко, що віднімає можливість самому насолодитись довгоочікуваною історією. За мого дитинства читання було не надто популярним заняттям. Я слухала своїх однокласників, котрі в один голос стверджували, що "читати не круто", тому я, не задумуючись, почала вважати так само, схилившись до думки, що читати люблять лише "ботани" й "невдахи". Добре, що з поступленням в коледж в голові перемкнуло, можливо, прибавилось, як то кажуть, розуму. Взяла книгу від лінощів займатись більш вагомими речами, та почала читати... Поступово це надрукований текст втягнув в себе з головою і зараз книга для мене - щось святе.


У сьогоденні все сприяє тому, щоб отримувати найкращі витвори письменництва. Ось, наприклад, буккроссинг. По світу вже давно практикують нестандартний спосіб передавання книг, який по душі тим, хто готовий обніматись з книгами до останньої хвилини. Нарешті ця полиця з книжковим вмістом добралась і до мого затишного містечка. Можливо десь і раніше стояли подібні стенди, проте сьогодні така появилась і в моєму університеті, за що я починаю його любити ще сильніше. Доки я добралась до місця розташування цієї полиці, що чепурно прикрашена різнобарвними квітами, там поодиноко лежали лише 3 книги. Руки одразу потягнулись до примірника, автором якого є Сергій Жадан – письменник, з яким я вже давно бажала познайомитись.

Мене трохи обурює те, що читання переростає в такий собі мейнстрим. Проте це лише означає, що більше людей починають пізнавати дивовижний паперовий світ, а це не може не радувати. Давайте ж будемо залучати до цієї приємної справи й інших. Багато не потрібно - пара книг і дошки, які під майстерними руками перетворяться чи то в полицю, чи в крихітний будиночок, чи щось більш оригінальне. Проявляйте фантазію й майструйте, наповнюючи створену конструкцію хорошими книгами. Багатьом шкода ось так просто віддати паперовий примірник невідомому, не знаючи, що далі буде з нею. Бо книжка ж як маленька дитина, так само потребує піклування й ласки. І хоча нас поступово захоплюють електронні книги, віддавати перевагу слід чомусь більш душевному, живому й матеріальному. Діліться тим, що подобається і надихає з іншими, нехай вони так само палко закохуються в Ваші улюблені історії. 

Не обов’язково щось майструвати, витрачаючи на це кошти й сили. Все можна зробити набагато легше. Започаткуйте нову традицію разом із сусідами по будинку. Почніть залишати книги прямо в під’їзді, виділивши крихітне місце й підписавши з певними поясненнями. Нехай кожен житель будинку долучається й, кожного ранку, Ви зможете бути в чудовому настрої, спостерігаючи, що книг все більшає, а з-поміж них трапляються й неймовірні екземпляри.


— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin