РЕЧІ, ЯКІ РОБЛЯТЬ МЕНЕ ЩАСЛИВІШОЮ

Не злічити скільки разів мені на очі потрапляли списки з переліком речей, які дратують! Я ж стараюсь думати позитивно, насичувати своє життя світлом і грітись душею у променях доброти. Навіщо згадувати про ті некомфортні речі ще раз, коли пішло багато сил, аби перестати їх помічати?
Щастя, воно в дрібницях. Слід перестати шукати щось глобальне, аби сказати "Нарешті я щасливий!" Чомусь всі ми навідріз відмовляємось бачити те, що навколо нас - звичні речі, котрі зігрівають. Нас оточують дрібниці, які в сукупності формують наше величезне масштабне Щастя. Люблячі батьки, сонячна погода за вікном, сильний дощ, запас свіжоскошеної трави, смачнючий шоколадний торт, неочікуваний дзвінок від дорогої серцю людини, нова книжка... Для кожного вони різні, однак одне залишається незмінним - їхня присутність в нашому житті. Залишилось діло за малим - навчитись їх цінувати та насолоджуватись.
Ось мій список радісних дрібниць, від яких я получаю задоволення майже кожен день і завдяки котрим забуваю про поганий настрій.

Затишний день наодинці з своїми думками

Я залежна від спокійного проведення часу. Мені необхідний хоча б один спокійний день, коли я зможу повністю зануритись у особисті роздуми, насолодитись неважливими речами: марнування часу у соціальних мережах, перегляд серіалів, валяння в ліжку цілий день. Такі паузи гріють мене зсередини і я радію від того, що вони регулярні й незмінні у моїй буденності. 

Писанина

Це те що розслабляє, дає внутрішній спокій, відчуття гармонії хоча б ненадовго. Для мене це як малювання - теж улюблене заняття, проте до нього я повертаюсь вкрай рідко та й результати з-під олівця не показую нікому. Це щось невимовно особисте.
Написаним ж я стараюсь ділитись. Я і досі не знайшла причину задуманого, проте вона неодмінно є. Зараз обходжусь лише  - "Бо так хочеться". А якщо хочеться, то слід діяти. В цю ж хвилину. 
Свій перший блог я веду ось вже як 3 роки. Раніше не надавала цьому надмірної важливості і писала пости, тому що подобалось. Тільки цього року до мене прийшла істинна - слід займатись тою справою, яка тобі по душі. Я, правда, відпочиваю, створюючи пост, виплескуючи думки на електронний папір стукаючи клавіатурою. Поки я тільки шукаю себе і на цьому довгому шляху чекає багато перешкод, однак єдиний вірний напрямок - не переставати робити те, що гріє зсередини. Навіть, якщо виходить не так добре, як би того хотілось. Знання та вміння прийдуть із часом, головне не відмовлятись від своїх істинних бажань.

Легкі в приготуванні млинці на сніданок

Кожна неділя у мене починається із замішування тіста на млинці. Раніше я чітко йшла за рецептом, але після почутої фрази: "Готувати слід навмання - душею", почала кидати в миску інгредієнти, не вимірюючи пропорцій, добавляючи все за власним смаком. І результат перевершив мої сподівання, адже вийшло навіть смачніше, чим за рецептом. Я стараюсь вносити різнобарвність у приготування добавляючи нові продукти, або ж змінюючи їх послідовність. 
Сніданок - найважливішим прийом їжі за цілий день. Не слід цим нехтувати і сприймати як "ще одну нічого не означаючу пораду". Я впевнилась у цьому твердженні сама і тепер без ранкової вівсянки, кисломолочного сиру, або ж млинців, не проходить ні один мій ранок. Кажу Вам я - людина, яка під сніданком раніше розуміла лише кружку чаю з шкідливим печенням.
Зробіть ранок добрим своїм домочадцям. Розбудіть їх п’янким ароматом млинців, відкрийте стигле варення, або ж приготуйте власноруч гарячий шоколад та пригостіть близьких. Ваша душа відпочине за самим процесом змішування продуктів і жарки, та ще й получить незрівняний ні з чим заряд тепла у вигляді посмішок рідних.
Запах свіжої випічки

Одразу згадуються шкільні часи, коли поспішаючи додому після важких уроків, які забрали майже весь запал і сили, заходиш у під’їзд, а там найбагатомовніший запах з усіх - запах випічки. З надією що це мама випікає щось невимовно смачне, рухаєшся до своїх дверей. І ось, зайшовши в коридор квартири, розумієш - ти не помилився і через хвилину будеш ласувати чимсь дійсно смачним, бо запах не може обманути. 
Або ж проснутись зранку від того, що ніс вхопив шлейф цього божественного аромату. В такі моменти як ніколи гостро розумієш як сильно любиш маму, яка з самісінького ранку товчеться на кухні створюючи прекрасне.
Неочікувані листи/посилки від близьких

У своєму пості про  листи з душею я детально поговорила на цю тему.
Наближаються зимові свята, тому почніть планувати що кому можна відправити. Потрібно розсіювати щастя і тоді воно повернеться в рази більшим. Подібні посилки приємно не лише получати, але й відправляти. Вибирати дрібниці, які би помістились в упаковку, створювати власноруч відкритку та писати лист з найкращими побажаннями.
Свіжі фрукти

Я прихильник правильного харчування, тому особливо ціную літо, незважаючи на те, що улюбленицею залишається колюча зима. Саме літом величезний асортимент фруктів/овочів, що значно полегшує дотримання ПХ. Однак я з нетерпінням чекаю своєї казкової пори, коли в наступ підуть мандарини, апельсини, банани, ківі... Так, не такий широкий вибір, проте він наявний.
Фрукти - те, що слід їсти і про що непотрібно забувати. Соковиті стиглі ягоди завжди будуть кращою альтернативою, аніж жирна куряча литка. Заповнюйте свої холодильні камери свіжими плодами і заряджайтесь їхньою енергією!
Піші прогулянки 

Раніше я нехтувала подібними прогулянками, надаючи перевагу транспортним засобам. Мені і досі подобається кататись по нічному місті, особливо зимовими вечорами, коли місто парадно прикрашене, у вікнах будинків видно святкові приготування і, незважаючи на пронизливий холод на вулиці, тобі так добре й затишно у маршрутці.
Але часто ноги самі рвуться бути активними, подолати чималу відстань надаючи можливість якомога краще роздивитись навколишні пейзажі. Недавно мені стало цікаво, чи зможу я пройтись від дому до університету пішки. Відстань відносно велика - потрібно обійти половину міста. Я це зробила, навіть більше - встигла одразу на пари. Закликаю і Вас ходити пішки, не поспішаючи, спостерігаючи на прохожими, настроєм міста. Відкривайте нові місця для себе і і пам’ятайте - завжди, коли відчуєте втому, можна сісти на маршрутку/тролейбус/трамвай.
Комфортні вечори, в колі найближчих

За що я люблю свята - вся сім’я збирається в одному великому колі. Тут завжди присутні політичні обговорення, спогади минулого, легкі сутички, хваління страв... Не люблю відзначати день свого народження, проте коли за столом збираються найближчі, приходить розуміння, що даремно. Так Новий Рік стає найулюбленішим святом в році, Пасха очікується з особливим нетерпінням, а Різдво - виключно сімейним днем.
Теплий куточок в кімнаті

Слід зазначити, що подібні фото кімнат з креативним декоруванням стіни із ліжком - неймовірно надихають. Поки що у мене є лише крихітні спроби облаштувати власну кімнату подібним чином, але, незважаючи на це, там дуже затишно. Комфортне ліжко, в ковдрах якого хочеться втопитись, торшер, для нічного читання, дошка (точніше ватман), де прикріплені усі приємності і надихаючі речі. В це місце хочеться постійно повертатись, оговтуючись від бентежних реалій, справді відпочивати душею.
Ароматний чай

Найкраще закінчення дня для мене - кружка зеленого чаю. Справді заспокоює, зігріває у морозяні вечори та й просто приносить задоволення. Для когось це справжнє мистецтво й робота усього життя. Є стільки різновидів чаїв. що очі розбігаються! Поступово пробуйте кожний і знаходьте свій ідеальний смак. Я не кохаюсь в каві, як це вже, мабуть, можна зрозуміти. Кава мій найкращий друг лише коли слід набратись енергії після довгого вичерпного дня, або ж коли річ йде про "Карма Каву".

Йога

Ніщо не розслабляє краще аніж йога. Вона дає можливість усамітнитись, віднести проблеми на 2, а то і 3 план, і зосередитись лише на диханні. Йогу я відкрила для себе порівняно недавно, проте вже з першого заняття зрозуміла - це моє. Нема можливості ходили до професійних тренерів та й не потрібно. Для себе я знайшла чудових онлайн-викладачів з якими мені добре.
Незважаючи на те, що йога діє таким собі заспокійливим, після неї відкривається друге дихання натхнення й наснаги.
Атмосферні/стимулюючі/надзвичайні... одним словом книги

І хоч у мене зараз такий собі застій у читанні, що трапляється доволі часто, адже і від цього заняття інколи слід відпочити, я все одно готова дихати одними лиш книгами. Про книжки можна говорити безкінечно, але Ви і без мене знаєте, яка це цінна річ. В думках вже давно існує бажання заставити одну велику стіну улюбленими книгами, які я з задоволенням буду перечитувати у більш соліднішому віці.
Запах квітів

Це як запах випічки - такий самий заманливий, сильний та приємний. Квіти даруються для душі. Неважливо які, головне, щоб зводили з розуму своїм ароматом і з ними можна було невпинно міцно обніматись. Жаль, звичка дарити ці надзвичайні бутони проявляється лише на свята. А так приємно получити їх просто так - без приводу, навіть від незнайомця. Головне, щоб від серця і тоді настрій на весь день забезпечений... та й не на один, адже запах ще довго буде залишатись з нами.
Якісна музика

Можна цей пункт залишити без пояснень, бо і так все зрозуміло. Музика стала невід’ємною частиною нашого життя. Ми прокручуємо композиції їдучи в транспорті, перед сном, сидячи в соц. мережах, на скучних парах тощо. Це те, що наповнює нас, дарує правильний настрій й часто надихає, стимулює до творчості.
Готування, будучи одному на кухні

Обожнюю готувати на кухні, коли вдома нікого нема і я можу покластись лише на свої вміння та вподобання. Ніякої критики з боку рідних, коли страва вийшла, м’яко кажучи, не дуже, ніяких порад, які лише збивають з пантелику. Лише я, обладнаний простір і політ фантазії. Особливо це стосується випічки, яку я все не можу перестати споживати, незважаючи на усі старання. Мучне, як усім відомо, сприяє не найкращим змінам в нашому організмі, проте як можна відмовитись від цих кулінарних шедеврів, особливо, коли за вікном холодна погода.
Приготування до новорічних свят

На десерт я залишила найулюбленіше - новорічна атмосфера. Усі мої близькі знають наскільки сильно я люблю зиму і як сильно її чекаю упродовж всього року. Хоч і стараюсь насолоджуватись усіма без винятками місяцями, зимові завжди будуть моїми фаворитами. Для мене зима, як для незрівняного Сафарлі осінь (хоча цього року вона була справді вражаючою). Я готова жити саме цією порою. Та що там.. в дитинстві я мріяла перебратись на Північний Полюс й розпивати чаї з полярними ведмедями. Коли все навколо перетворюється в справжнісіньку казку і так хочеться повірити у дива!
Особливу радість мені приносять самі підготування: прикрашання будинку, створення прикрас власноруч, декорування ялинки, розглядання вітрин магазинів... Все це так зачаровує.

— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin