ПОРА ВПУСТИТИ В СЕБЕ СОНЦЕ

Коли зранку в оселю через вікно зазирає сонце, коли, включивши телевізор, попадаєш на "Іронію долі", а переключивши на музичний канал слухаєш "Jingle Bells", коли радо вітаєш сусідів, спочатку насміхаєшся з прохожих, котрі пересуваються пінгвінячою ходою, а потім встаєш в їх ряди, коли всі навколо метушаться, скуповуючи продукти на святковий стіл, коли тобі посміхаються не лише незнайомці та кидають теплі побажання вслід, але й цілий світ навколо. Доробляйте справи та йдіть на кухню готувати салати під різдвяні композиції. Будьте в цей день з найближчими. З наступаючим! Як сказав Бред Пейслі: "Завтра - перша сторінка із 365 сторінок книги. Напишіть її добре".

Я довго шукала слова, які б зіграли роль крапки в 2014 році. Не один день перебирала в думках фрази, допоки не переглянула записник, котрий став мені вірним другом і слухачем цьогоріч. Я почала його вести будучи наповненою зсередини чимсь світлим й хорошим. Це відчуття поселилось в кожній моїй порі та клітині, забезпечуючи спокоєм й безпекою. Наступний рік, до якого залишаються лічені години, я хочу присвятити самопізнанню, в надії, що це поверне мені те солодке відчуття, яке огортало своїм теплом, і без якого відчуваю себе наполовину порожньою. Саме тим першим записом я і хочу завершити цей неймовірний рік, котрий був моїм орієнтиром.
Цей короткий допис я написала після прочитання книги "Рецепти щастя". В заголовку вказана фраза Ельчіна Сафарлі, яка була першим поштовхом до чогось вагомого та правильного.


Пора впустити в себе Сонце.
Почати хочу саме цими словами - словами улюбленого письменника. Якщо раніше цей східний чоловік зігрівав мене зсередини, даруючи комфорт, то в його новій книзі я знайшла себе. Ту себе, яку давно загубила; яку хотіла повернути, але забракло сил. Торішнє літо назавжди залишиться світлим відбитком у спогадах. Це той час, коли все стало таким простим, легким та повітряним... але головне - я знайшла щастя. Точніше не знайшла, а всього лиш по-справжньому відкрила очі й оглянулась довкола. Навчилась цінувати теперішній час, не переймаючись майбутнім. Не очікувати нічого, а вдовольнятись тим, що піднесло життя. В тій сонячній порі я прокинулась, почала дихати на повні груди та ні про що не жаліти. Жити миттю. Я відкрила себе світу і світ, в свою чергу, відкрився мені. Я стільки важливого зрозуміла та нарешті почала використовувати даровані долею можливості. Проте всі ці "скарби щастя" швидко розгубились, і зібрати їх воєдино здавалось неможливим. Та я зуміла. Можливо, ще не скоро поверну себе справжню, але я зрозуміла в якому напрямі варто рухатись, аби здобути головне - гармонію.
Всі ми постійно шукаємо мудрість і "таємниці" щастя в чомусь складному та незрозумілому. Насправді ж все найцінніше ховається в звичайнісіньких речах, навіть банальних якоюсь мірою. Не варто ламати голову в пошуках. Вчіться прислухатись до серця. Зараз я перебуваю в досить дивному стані: сиджу з широчезною посмішкою на лиці, а на очах застигли сльози.
Зараз головне не загубити це відчуття. Не впасти зі словами "не можу". Я буду щасливою. Я вже щаслива.
Віддавати. Віддавати все без залишку. Відкрити своє серце й довіряти лишень йому. Вдихати кожен запах, закриваючи при цьому очі. Посміхатися як можна більше. Творити.

— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin