ЗНАЙОМСТВО СІЧНЯ: НАСТЯ ГАНДЖА

З хвилюванням перетинаю стрічку, що означає старт. В планах впровадити декілька рубрик, одна з основних і перших - "Знайомство місяця". Упродовж всього року я буду знайомити Вас з цікавими особистостями, які надихають своїм прикладом. Кожен з них неповторний, відданий справі, котру любить всім серцем. А чи не це головне - займатись тим, що тобі щиро подобається. Тоді приходить щастя. Хочеться просинатись якомога скоріше, аби приступати до роботи. Втома стає солодкою, хочеться робити все, аби досягти найкращого результату. Я вірю, що знайшовши себе і те заняття, що до вподоби, кожному стануть відомими ці п'янкі відчуття. Важливо, щоб робота не руйнувала Вас, а доповнювала. Щоб Ви були з нею єдиним цілим. Тільки тоді можна досягнути бажаного успіху і втілити потаємні бажання в реальність.
Що стосується організаційних питань, то кожного 15 числа чекайте на нове знайомство.

Першим гостем стала неймовірно солодка пані, яка створює справжні кондитерські шедеври на своїй кухні. Настя Ганджа, вона ж "Настя Спекла". Хочете побалувати свого внутрішнього ласуна, або ж здивувати близьких? - Мерщій робіть замовлення. Я впевнена - Ви залишитесь в чарівному присмаку опісля. Привабливе оформлення (розглядаючи навіть фото робіт Насті, хочеться пірнути крізь екран й не покидати солодкий рай), яке приносить естетичну насолоду, в поєднанні з витонченим смаком, робить свою справу. У "Настя Спекла" з кожним днем все більше ласих поціновувачів, котрі позитивно відгукуються про свої замовлення.

Якщо Ви хочете полакомитись найсмачнішими макаронсами в Тернополі, то швидше замовляйте їх в своє місто. А якщо ще вагаєтесь, то давайте ближче познайомимось з автором смаколиків, яка розповість про те, як вона навчилась готувати ідеальні макаронси, в якій атмосфері поєднує інгредієнти з холодильника, котрі в результаті перетворюються на щось величне, і який основний чинник приготування найсмачніших десертів.

— Пам'ятаєте свою першу страву, приготовану власноруч?
— Якщо чесно, дуже важко пригадати. Перше, що спало на думку - це паста Карбонара.

— Коли і чому Ви вирішили зайнятись кондитерською справою більш серйозно?
— Раніше я пекла солодощі тільки для сім'ї та своїх друзів, та ділилася фотографіями своєї випічки через Instagram. З часом люди стали звертатися до мене з питанням, чи приймаю я замовлення на випічку, хоча на той час я ще навіть не думала про це.
Ще трошки більше року тому мені запропонували прийняти участь у розробці солодкого меню для ресторану, в якому я потім працювала більше ніж півроку у кондитерському "цеху". З часом умови роботи розчарували, тому я звільнилася та створила власну солодку справу.

— Це й не дивно, бо Ваші фото зачаровують. "З'їсти все поглядом" - якраз про Ваш Instagram.
А чому саме "Настя Спекла"? Які ще варіанти розглядали?
— Дякую Вам, дуже приємно, коли так оцінюють твої фото!
Така назва з'явилася завдяки мому чоловіку. Хотілося, щоб назва була проста, легко запам'ятовувалась і водночас була незвичною та цікавою. Чому "Настя Спекла"? Бо хто спік? Настя спекла, все просто!
Було багато інших варіантів, але коли від чоловіка пролунала саме ця назва - всі решта просто в одну мить забулися.
— Я помітила, що найбільшою популярністю у Вас користуються макаронси. Я не помиляюсь? Це досить таки не простий десерт. Довго вчились їх готувати, аби дійти до того результату, який можна бачити зараз? Було багато невдалих спроб, чи все вийшло з першого разу?
— Не помиляєтеся! Дійсно, найчастіше в мене замовляють макаронс.
Дружні стосунки з цим примхливим десертом в мене склалися не відразу. Перша спроба взагалі навіть близько по вигляду не нагадувала макарон. Пробувала різні рецепти з інтернету та книжок, але результат був далекий від ідеалу.
Після поїздки на майстер-клас з приготування макаронс в Київську міжнародну кулінарну академію я вдома практикувалася кожен день, поки результат не став мене задовольняти. 
Загалом, від першої спроби до кінцевого результату пройшло більше року, але звичайно, що з цим можна було справитися набагато швидше.

— Ви за імпровізацію на кухні, чи все ж за чітке дотримання рецептури?
— Імпровізація - це добре, але в багатьох рецептах (особливо макарон) треба чітко притримуватися рецептури та технології, бо результат може вийти непередбачуваним.

— Які смакові комбінації Вам подобаються найбільше? Полюбляєте експериментувати?
— В плані пошуку нових поєднань смаків - дуже люблю експерименти! Мої улюблені поєднання - полуниця/базилік, лаванда/виноград, сир Горгонзола-інжир та кава/груша.

— Можете описати сам процес створення чергових смаколиків? Вам важливий порядок на робочій поверхні, чи навпаки - притаманний легкий хаос? Є якісь речі, котрі мають обов'язково бути поблизу? Наприклад, музика на фоні.
— З чого я починаю процес готування - підготувати робочу поверхню, зважити всі необхідні інгредієнти підготувати необхідні інструменти. На початку в мене порядок, але в процесі деколи може утворитися і легкий хаос.
Музику я люблю, але переважно готую в тиші.
Таких речей, які мають обов'язково мають бути поблизу (крім кондитерського інструменту) не пригадаю, але зауважила, що результат завжди кращий, якщо в тебе гарний настрій)

— Хороший настрій - запорука успіху :)
Попри зайнятість, залишається час на інші улюблені справи? Чим полюбляєте займатись у вільний від роботи час?
— Так сталось, що моя робота - то і є моя улюблена справа)
Вільний від роботи час присвячую сім'ї, любимо виїхати всі разом покататися на велосипедах. Ну і спекти щось смачненьке)

— А рідні не ображаються, що Ви часто пропадаєте на кухні, і тепер багато смачностей перепадає іншим?
— Деколи ображаються (особливо чоловік), але ставляться з розумінням. При першій нагоді стараюся і для своїх рідних спекти щось смачне.

— Я тішусь тим, що в моєму рідному місті є такий чудовий кондитер :)
Які Ваші улюблені заклади в Тернополі? І, звичайно, де найсмачніші десерти?
— Дякую Вам! Ваші слова гріють душу.
Мій самий улюблений заклад в Тернополі - це кав'ярня "Карма Кава", там я почуваюся як вдома!
А десерти в закладах я ніколи не їм, бо стільки напробуюсь солодкого вдома, що потім мені хочеться чогось соленого)


А далі пропоную отримати шалене естетичне задоволення від справжніх кулінарних див.
Всі фотокартки поцуплені з Настиного інстаграму: _rainingblood_
Аби зробити замовлення пишіть.

— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin