КОЛИ САМ УДОМА


Рідко видається нагода побути самому вдома, наодинці зі своїми думками, з можливістю робити, що завгодно. І ось, давши певні настанови, батьки покинули межі міста на пару днів, а мені видалась можливість уявити на вечір, що я живу одна. Мабуть, я ще не готова до самостійного життя, адже тиша навкруги, відсутність рідних голосів, які час-від-часу починають дратувати, з часом починає лякати. Ще один вечір, можна сказати, нічого не значить. Проте коли ця домашня самотність розтягується на тиждень, а то й більше, розумієш, як міцно ти прив’язаний до своїх близьких і як сильно хочеш ринути в їх обійми. Та ми шукаємо у всьому лише хороші емоції, тому давайте подумаємо, як можна з користю для себе провести цей вільний час, що належить лише нам.

В межах обережності, закрийте вхідні двері на замок, а то і два. Те ж саме зробіть і з вікнами, балконом. Здається, що нічого не станеться, одна приземлившись на комфортне ліжко спати, часто в голову лізуть не самі приємні думки. У моєму спальному районі тиждень назад майже не зґвалтували подругу, тому, самі розумієте, надмірна кількість обережності не завадить. Повертаючись вчора пізно вечором додому, я була наче "на голках". Прогнози, що ґвалтівник може очікувати і мене за кутом будинку, не залишали мене, тому я якомога швидше йшла до своєї домівки, підстрибуючи від кожного шелесту. Проте, вже будучи в своїх знайомих стінах, віддалась повністю роботі, забула про страх. Тому, якщо когось залишили удома, а він не лише не знає, чим зайнятись, але й боїться, то я наведу перелік занять, які зможуть вас відволікти від поганих передчуттів і насолодитись проведеним часом.



Розваги з друзями

Багато підлітків тільки й чекають того, поки батьки залишать дім повністю в їхнє розпорядження. Поки старші нічого не підозрюючи відпочивають десь далеко, їхні діти мішають сусідам заснути, влаштовуючи гучні вечірки. Проте ми поважаємо простір інших і їх бажання спокійно провести осінній вечір після важкого робочого дня. Тому обійдемось звичайними посиденьками з найближчими людьми. Інколи хочеться поговорити по-душам, в затишній компанії, зручному одязі, поїдаючи щось смачненьке. Тому відвідайте найближчу крамницю, купіть солодощі, не думаючи про фігуру і шкідливість - один раз дозволяється, - й, переодягнувшись в піжами, насолоджуйтесь гарячим шоколадом в цю несонячну погоду, або ж влаштуйтесь якомога комфортніше у ліжку та дивіться комедію, не стримуючи сміх. Особливо добре буде обрати той фільм, який вже бачили і котрий запав в Ваше серце. Ніщо не зігріває краще, чим тепле оточення й кінострічка, що неодноразово викликала трепіт в душі. Пам’ятаю, одного разу ми зібрались з дівчатами та переглядали "Телепузики". Нереальна кількість позитивних емоцій, яка супроводжувала нас ще не один день, варто було лише процитувати одного з героїв. Тому варіант з дитячими мультфільмами теж буде доречним.

Якщо ж вам до вподоби більш жвавіше проведення часу, то не бійтесь запрошувати й хлопців (за умови, що вони порядні, і що ночувати у Вас не залишаться). Захопіть з собою гру й розважайтесь. Вибір величезний: твістер, "бутилочка", "правда чи дія" тощо. Навіть можете пограти карти. Десь 5 років назад ми з друзями кожного дня, виходячи на вулицю гуляти, збирались за невеличким столиком, роздавали колоду й грали поки не заходило літнє сонце. Вивчіть деякі фокуси, яких є безліч, й здивуйте своїх друзів! Насолоджуйтесь цим часом.


➤ Експерименти на кухні

Я обожнюю творити на кухні, коли навколо нікого нема. Особливо мами, яка постійно хоче щось порадити. Та це моя страва, рецепт моєї душі, тому хочеться зробити все по-своєму. Стараюсь, щось готувати. саме коли я одна вдома. В цей час я можу не боятись критики, самій спробувати приготоване, зрозуміти свої помилки та винести їх на майбутнє. Тільки в разі успіху і ейфорії смакових рецепторів, пригощаю своїх близьких, які постійно дивуються, адже не звикли бачити мене на кухні по власному бажанні.
По дорозі додому купуємо необхідні продукти (оберіть страву, хоча б приблизно), заходимо на кухню й починаємо створювати наш шедевр. Процес готування дозволяє відволіктись від негативу, очистити свої думки та просто відпочити душею. Ви можете наготувати все що завгодно - все, чого хочеться. Від піци величезного розміру, до шоколадного торту. Мій знайомий неймовірно смачно готує макарони по-флотськи. Ми ними могли харчуватись цілий тиждень, не бажаючи пускати до свого рота більше нічого. Проявіть креативність, кидаючи туди продукти, що добре поєднуються. Вам не обов’язково чітко слідувати рецепту. Дивіть, що є у вашому холодильнику й заміняйте, фантазуйте, відчувайте.

Та не слід забувати, що результат може бути не таким смачним, як думалось. В дитинстві, надивившись кулінарних телепередач, я експериментувала з звичайною бараболею. Після куштування свого "витвору мистецтва" прийшлось довго стояти на колінах в обнімку з туалетом. Тому будь обережними. Не смачно - не їжте, навіть, якщо витратили на страву багато часу й засобів. Організм скаже Вам: "Дякую!" .


➤ Відриваємось

В дитинстві я так і чекала, поки мої батьки не вирушать на роботу, а я включу телевізор по гучніше й буду танцювати, співати пісні, що лунають з колонок, уявляючи, що я зірка світового масштабу. Цей час я досі згадую з посмішкою. Ніхто не зрозуміє мене, якщо я почну поводитись так само в більш старшому віці. Та іноді гостро не вистачає тих занять. Тому включаємо улюблені композиції та починаємо підспівувати, або ж підтанцьовувати. Навряд чи сусідам сподобається гупання, чи в деяких випадках, виття,  проте це Ваш "зірковий" час. Насолоджуйтесь ним. Давно хотіли вивчити танець живота, чи індійські танці? Час прийшов. Ніяких сторонніх очей, які могли б з нерозумінням та сміхом на вам дивитись.


➤ Йога

Для занять йогою потрібна тиша, спокій навколо та повне зосередження на вдиху-видиху. Залишаючись самому вдома випадає чудова можливість саме для йоги. Ніщо не відволікає, можна бути спокійним, що ніхто не втрутиться в створений простір гармонії.
Якщо ж Ви ще не пробували нею займайтесь, то спробуйте. Не слід боятись, уявляючи, що йога - це надзвичайно складні пози, прийнявши яку Ви вже не зможете "розмотатись". Година йоги - затишок всередині. Саме те, що потрібно, після важкого дня/тижня а то і місяця. Вчіться відпочивати, виділяючи час на йогу, або ж на любе інше заняття, яке розслабляє.

Розпоряджайтесь вільними годинами, як заманеться. Беріть в руки олівець і починайте працювати над картиною, відкривайте нову книгу й відправляйтесь в новий, повний пристрасті і пригод, світ, відкривайте Word й починайте писати книгу, включайте енергійну музику займаючись спортом... Все що завгодно. Отримуйте насолоду від свого заняття і час пройде непомітно, проте продуктивно.

— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin