РЕДИЗАЙН

Новий сезон - черговий привід щось змінити. Не важливо, чи ці зміни будуть одразу кидатись в очі, чи відбуватимуться всередині. Осінь для мене - час перевтілення, обдумування минулого і жага рухатись далі. Це одне з найважливіших умінь - не тримати, а з легкістю відпускати: людей, спогади, почуття, біль, думки. І якщо зовнішні зміни сприятимуть цьому, то не слід ігнорувати спосіб, який допоможе дихати вільніше.

Редизайн блогу - спосіб мотивувати себе. Бо ж коли змінюються декорації навколо, нехай вони лише віртуальні, то з'являються нові ідеї, посилюється бажання творити і ділитись тим, що любиш, з іншими. Близько року я стараюсь призвичаїтись до української блогосфери, внести бодай трохи в її розвиток.  З кожним днем мені тут все комфортніше і зручніше. Я вірю, що блог - відображення його автора. Він повинен так само розвиватись і рости, перетворюватись в щось краще і більш якісне. Я доволі прив'язана до зефірних відтінків, які панували тут день назад, та розумію, що це не являється тим самим "відображенням". Отож тепер тут колір спокою та небесної чистоти.

На згадку про початок:


P.S. У спільноті VK теж зміни ;)

— завжди Ваша,
Аляска
Blog Widget by LinkWithin