НАШІ ТЕПЛІ ДРУЗІ


Холод пронизує кожен орган міста, підготовлюючи його до зими, яка вже от-от заполонить все навколо. Час зігріватись не лише фізично - в’язаними рукавицями, помпезними шапками та комфортними пуховиками, але й душевно. Заваріть чашку чаю з кільцем лимону, добавте туди терпкого меду, зручно вмощуйтесь в найкращому місці в домі - в ліжку, й відкривайте теплі історії, котрі зможуть відволікти Вас від морозів за вікном, натомість даруючи затишок та ніжне наповнення всередині.
Всім відомо, що немає кращого друга, аніж книга. Завжди поруч, готова не лише вислухати, але й дати вагомі поради. Вилікувати словами.

"Добре бути тихонею", Стівен Чбоскі

Ми приймаємо ту любов, яку, як нам здається, ми заслуговуємо.

Сумніваюся, що знайдеться людина, яка б не перейнялася цією історією. Чарлі як і був, так і залишається моєю рідною душею. Уявлю, що я той самий незнайомець і це мою адресу Чарлі вказував на конверті. Раптом він перестав писати і разом з цим в житті катастрофічно стало чогось не вистачати. Книжкове похмілля відноситься якраз до цього випадку. Взагалі-то я не з тих, хто любить щасливі закінчення і тільки зараз помітила за собою, що й звичайні, банальні кінцівки теж не для мене. Хочеться чогось незавершеного, після чого будеш ламати собі голову над твором, і воно ще довго не вилізе з твоїх думок. В "Добре бути тихонею" все досить таки логічно завершилося, хлопцю потрібно рухатися далі і написання листів було всього лиш етапом в житті, які все ж допомогли йому, так само як мене свого часу рятувало випліскування думок в блог. Чбоскі не розкрив головного - що ж трапилося далі з ізгоєм, що став більше, аніж просто вигаданий персонаж, і за це йому величезне спасибі. Я не наважуюся сама додумувати, що ж відбувалося далі в житті Чарлі, домігся він бажаного, чи ні. Це марна трата часу, вгадати не зможемо. Головне, нам дозволили зазирнути в невеликий відрізок життя Чарлі, його родини та друзів, після чого стає так добре, бо ти наче стаєш їх частиною.



"Мистецтво чути стукіт серця", Ян-Філіп Зендкер

❝Найбільший скарб кожної людини - думки, народжені в його серці.

Закрийте очі. Довіртеся своєму слуху, нюху ... собі справжньому. Чуєте? Поверхом нижче плаче немовля, а ось ледве вловимий аромат свіжоспеченого хліба просочується крізь стіни сусідів. На шкірі з'являються колючі мурашки, раптом стає на пару відтінків холодніше, майже не чути шелест листя за вікном і несподівано виниклого шуму. Чого? Прислухайтеся уважніше ... Дощ. Спочатку зовсім тихий, але з кожною новою секундою набирає сили, могутності.
Осінь стала рівноправною господинею цього світу, захопивши в свою владу нічим не примітний суботній ранок. Ідеальний час для того, щоб зануритися в світлу, теплу, навіть чарівну книгу. Мій вибір припав на "Мистецтво чути стукіт серця" - твір, який я в минулому вже починала читати, але так і не подужала, посилаючись на те, що ще не настав час. Адже так воно і є - книги приходять нам в певний період життя, коли ми їх потребуємо, самі того не підозрюючи. Коли здається, що виходу з тієї чи іншої ситуації немає, приходить рішення, написане акуратним шрифтом на білих сторінках.

Ян-Філіп Зендкер не «мій» автор, але дуже близький. Його книга зуміла по-справжньому зігріти мене, подарувати віру, що постійно коливається, в непідробну щиру любов, вселити надію в те саме "краще", яке не має чітких меж, контурів, але манить до себе на зустріч.
Я люблю подібні книги. Книги, що змушують тебе прийняти те прекрасне життя, яке нам дано, забуваючи про всі образи на навколишній світ, адже у тебе все є - руки, ноги, можливість бачити, чути ... любити. Але людина по своїй суті завжди схильна скаржитися, у тому числі жаліти себе. Коли як інші - люди з обмеженими можливостями, хоча набагато краще сказати, що це люди з підвищеними потребами, - приймають себе і навколишній світ, вчаться жити по-новому, трепетно оберігаючи відчуття, які відкрилися їм. Чому ми починаємо цінувати що-небудь, тільки втративши це? Від подібного принципу слід позбутися, навчитися радіти простим дрібницям, будь це сильна гроза, або гавкіт собаки вранці. Щастя навколо, ми просто забороняємо самі собі його побачити і зануритися в нього з головою.

Історія Тін Віна і Мі Мі зворушує, пробуджує почуття, що знаходилися довго в сплячці. Я схильна критикувати подібні сюжети, що так не схожі на суворі реалії. Іноді душа вимагає медової розповіді зі запахом булочок з корицею, заглушаючи тим самим біль від самотності. У цій книзі багато страждань. Кожен герой несе певну трагедію всередині себе і кожен переживає її по-своєму, як уміє. Два чистих серця зустрілися одного разу і були нерозлучні протягом всього життя. Не важливі були фізичні вади (чи можемо ми називати це недоліком після прочитання?), величезна відстань, розлука в півстоліття, пачка непрочитаних листів / написаних без відповіді. Вони були єдиним цілим. Завжди. Моя сентиментальна сторона хоче вірити, що кожен з нас виявиться таким же щасливчиком - здатним знайти свою людину і навчитися чути стукіт її серця.

"Паперові міста", Джон Грін

Потім складається з безлічі зараз.

Грін є одним з моїх улюблених авторів, котрий виконує роль такого собі чарівника. Кожен раз він дивує своєю черговою книгою. В кожну наступну історію, написану ним, я закохуюся все дужче. Як казав той же Чарлі ("Добре бути тихонею"): "Я завжди вважаю останню книгу найкращою, поки не візьмуся за щось нове". Те ж саме у мене відбувається з творіннями Джона Гріна. Що не книжка - захват. Знайомство з цим Талантищем у мене почалося з TFiOS, після чого я була готова переїхати жити до Гріна і перетворитися на набридливу божевільну фанатку, яка добами безперервно твердила б йому про те, який він неймовірний. Після "У пошуках Аляски" це бажання тільки зросло, а прочитавши "Паперові міста" я була напоготові їхати в аеропорт. Вибираючи свого особистого фаворита з книг Гріна перекладених російською, я, не задумуючись, виділю саме "...міста". Бездоганні персонажі (Бен, я твоя навіки), добре прописаний сюжет, задумка не те щоб оригінальна, але вельми цікава. Це той твір, який я готова радити кожному, що, власне, я і роблю.

"Записки на гітарі", Мері Амато

Завжди, коли я беру гітару, я граю. Не копіюю і не наслідую когось, кого вважають хорошим музикантом. Я вкладаю те, що всередині мене. Ось що таке мліти. Коли від музики йдуть флюїди, і вони стрясають душу, коли ти млієш. Немов ти в гармонії з піснею, і ти - музика, а музика це ти. Тільки так я вмію.

Бажаючі можуть прочитати тут мою рецензію і ознайомитися більш докладно з відчуттями викликаними у мене цією книгою. Відкрила я історію, написану Мері Амато, щоб згаяти вечір за чимсь легким й невимушеним. Книга виявилося не тільки простою в читанні, але й досить мені близькою. Порушено важливі питання життя підлітків, де кожен впізнає себе в персонажах. Кожному з нас важливо знайти себе, зрозуміти хто він є і чим йому займатися надалі. Складно відкинути на задній план міркування батьків і близьких про те, яким вони тебе бачать в майбутньому, і зробити вибір власноруч. "Записки на гітарі" попалися мені на початку року, і я була впевнена, що це буде моєю найулюбленішою книгою (потім мені зустрілися "Рецепти щастя"). Не можу сказати, що ця книга неймовірно захоплююча, чи динамічна .. ми говоримо про тепло, а в «Записках...» можна ним захлинутися. Доходило до того, що я лежала і просто обіймала свою читалку від того, наскільки мені подобається написане. Книга, яка спонукає до дії. Прочитавши її, хочеться творити, а не сидіти на місці, коли твоє життя повільно проходить повз. На годиннику вже був пізній час, проте очі була не зімкнути. Я продовжувала посміхатися від того, наскільки ця книга моя (незважаючи на закінчення, яке, треба визнати, не особливо порадувало), так що я пішла на кухню, відкрила зошит і почала писати свою рецензію. Перекреслюючи, пересуваючи місцями текст, шарудячи сторінками .. все так, як було в "Записках на гітарі". Особливістю цієї книги є ескізи самих пісень, які складали герої, де ми можемо побачити сам процес складання пісень. До того ж Амато сама пише композиції, що я знаходжу дивовижним. Всі вірші, що накладені на музику в книзі, ми можемо почути! Я ловила себе на думці після прочитання, що було б дивовижно почути ті пісні, за народженням яких ми спостерігали на сторінках, і, як виявилося пізніше, вони існують - слухай скільки душа забажає.

"Статистична ймовірність любові з першого погляду ", Дженніфер Сміт

Говорять, що читання - це втеча від реальності, але для неї книга ставала рятувальним тросом.

Іноді невеликі за обсягом історії кращі, аніж величезні книги із закрученим сюжетом, де розібратися часом неможливо. "СЙЛзПП" (ох, вже ця назва) завоювала мене своєю простотою, деякої наївністю, дитячою безпосередністю та щирістю. Нічого особливо визначного тут шукати не варто. Звичайний аеропорт, дівчина й хлопець з крихтами від пончика на своїй сорочці (давно читала книгу, але такі непримітні деталі в'їлися в пам'ять). Історія про 2 підлітків, які стали ближче тільки через розмову по душам в літаку. Хто ж знав, що після пари годин разом все зміниться - вони стануть невід'ємною частиною один одного. Неймовірно мила історія, що наскрізь просякнута солодощами і теплом. Така книга точно зігріє Вас в холодний вечір і підніме настрій, коли організм потребуватиме дозу чогось не особливо нудотного, але легкого й невагомого.

"Лише один день", Гейл Форман

— "Закохатися" і "любити" - це зовсім різні речі.
— Хіба це не випливає одне з іншого? Як Б з А?
— Щоб полюбити, треба закохатися, але закохатися - це не теж саме, що любити.
Ця книга стала ще одним нагадуванням, що все на краще. І якщо воно відбулося, значить, на те були вагомі причини. Тепер я готова попрощатися. Правда. Не зробити вигляд, що забулося, що вже не болить і що вся неприємність ситуації пройшла ... Ні. Але я зуміла головне - відпустити минуле. Як це зробила і Еллісон. Книга припала якраз до речі і, що дивовижно, теж через рік (трохи більше). Тепер мені залишається тільки гадати, що до чого, тому що Форман постаралася, написала чудову історію ... чи то про союз двох закоханих, чи то про пошук себе. Але що більш імовірно - про те й інше разом. Взагалі тут порушено багато тем, які є важливими в наші дні і головне в них не загубитися, почути справжнього себе.

— завжди Ваша,
Аляска.
Blog Widget by LinkWithin